To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

Wystawy, targi, spotkania - [Poznań] Warsztaty, spotkanie, cokolwiek..?

Olo - 2012-05-12, 02:27
Temat postu: [Poznań] Warsztaty, spotkanie, cokolwiek..?
Zauważyłem, że forum podumarło troszkę... Zastanawiam się czy towarzystwo też..?
Jestem bardzo początkującym zalążkiem kandydata na bonsaistę... Czytałem sporo, oglądałem sporo... Ale już wiem, że bez spotkania na żywo, bez zobaczeni prac, będzie bardzo trudno się czegoś nauczyć.

Stąd moje pytanie - czy szykują się może w Poznaniu jakieś warsztaty? Czy może ktoś doświadczony chciałby się spotkać i porozmawiać o temacie? Coś pokazać? Czy cokolwiek dzieję się w Poznaniu co, takiego pre-wstępnego bonsaistę, pomogłoby wprowadzić w tajniki tej pięknej sztuki?

Czekam na Wasz odzew :)
I pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

armin - 2012-05-12, 22:18

Jakiś czas temu spotykaliśmy się w miarę cyklicznie, ale ostatnio trochę się porodziło kolegom dzieci i czasu jakby mniej. Jutro spotykam się z jednym z kolegów i może coś uda się u niego zorganizować (Promno koło Pobiedzisk). Dam znać.
Olo - 2012-05-13, 00:15

W takim razie czekam na info :)
wro_bel - 2012-05-13, 17:23

To i ja się piszę (jeżeli można i jeżeli termin dopisze), bo rzeczywiście bez podpatrzenia technik u bardziej doświadczonych ciężko się robi cokolwiek.
Olo - 2012-05-14, 02:06

Fajnie! Więcej nas = lepiej! (chyba)
Nie chiałbym, żeby temat umarł... Zabieram się do bonsai od jakiegoś czasu, ale jak wspomniałem - bez spojrzenia na pracę doświadczonych bonzaistów ani rusz... Jestem zdeterminowany i czekam na wszelkie propozycje :)

armin - 2012-05-14, 08:00