Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
proszę o oględziny
Autor Wiadomość
bea0505
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-12-23, 21:24   proszę o oględziny

witam wszystkich! :-D
potrzebuję oględzin fachowców i z tego powodu tu sie zalogowałam :-)
dostałam wczoraj od męża piękne drzewko bonsai i dlatego tu jestem ,zawsze mi sie podobały ,lecz jestem amatorką w tej ,,sztuce,, to moje pierwsze cudo od wczoraj i chciałabym dowiedziec sie jaka jest wasza opinia na jego temat czy ono nie jest troszkę chorowite?
Wczoraj od razu obciełam 4 wystające gałązki ponad kształt :oops: i czy to był błąd ? a i wydaje mi sie ze donica troche jest zagłęboka ,bo młode to to drzewko nie jest prawda ?
chciałabym nie popełnic na wstępie jakiś błedów, a i liście były w białe kropki i są od wody pewnie a ziemia jest jeszcze bardzo mokra wiec na razie nie podlewałam :-)
proszę o opinie fachowców :-) z góry bardzo dziekuje :-)
 
 
bea0505
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-23, 21:31   

przepraszam nie weszły mi zdjęcia ,musiałam teraz zmniejszyć :oops:

RSCN1194-1.JPG
Plik ściągnięto 5555 raz(y) 71,28 KB

DSCN1186-1.JPG
Plik ściągnięto 3488 raz(y) 125,86 KB

DSCN1193-1.JPG
Plik ściągnięto 3496 raz(y) 127,04 KB

 
 
bea0505
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-23, 21:37   

tak przypuszczam ,po przeczytaniu na tej stronce o gatunkach że to ,,karmona drobnolistna ,, hmmm postawiłam ja na przeciwko okna ,ale dość daleko od ,bo przy oknie nie mam miejsca ,proszę obejrzyjcie go!!!!
 
 
armin 
Armin Niewiadomski

Pomógł: 34 razy
Wiek: 56
Dołączył: 19 Lis 2007
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2008-12-24, 09:10