Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki mam gatunek bonsai?
Autor Wiadomość
Mario76
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-01, 13:22   jaki mam gatunek bonsai?

witajcie!
mam na imię Mariusz i mam pytanie do was jako do doświadczonych bonsaistów. A mianowicie tą przepiękną sztuką interesuję się już od kilku lat, raz z większymi raz z mniejszymi przerwami, aż tu pewnego razu (czytaj dwa dni temu) dostałem od moich znajomych takie oto drzewko jak na zdjęciu w załączniku poniżej. Jestem na początku mojej przygody z bonsai więc jestem zielony jak listki mojego drzewka. Więc proszę was o radę jakie to drzewko (jaki gatunek) co mam z nim robić jak się opiekować bo przecież nie mogę zawieść moich znajomych i przede wszystkim nie mogę zawieść drzewka. Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie rady i podpowiedzi oraz przepraszam za nie najlepszą jakość zdjęcia

http://www.fotosik.pl/pok...a44ff239e5.html
Ostatnio zmieniony przez Mario76 2011-04-01, 13:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SeBaSM 
Sebastian Sobczak


Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2010
Skąd: Turek
Wysłany: 2011-04-01, 13:44   

Posiadasz drzewko z gatunku Podocarpus.

Tutaj masz linka w którym bardzo dokładnie jest opisany ten gatunek.
http://www.przyjacielebon...opic.php?t=6768

Mogę Ci napisać że sam osobiście mam takie drzewko. Jes to jedyny iglak który można trzymać w mieszkaniu. Strasznie długo rośnie a co do utrzymania nie jest tak źle.
Lubi zraszanie - niektórzy piszą że rano a inni wieczorem. Ja osobiście zraszam wieczorem.
Co do podlewania to podobnie jak z innymi drzewkami.

Więcej dowiesz się z tego linku co podałem.
Ostatnio zmieniony przez SeBaSM 2011-04-01, 13:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mario76
[Usunięty]